Разговори, обмяна на идеи, споделяне на мнения... - това са само част от причините, известната марка да направи специална страница за своите фенове, където всички те да споделят страстта си към часовниците и да водят дискусия около бранда. Но няма как да се учудваме, защото това е нормално поведение за марка в топ 500 на световния пазар и за марка в топ 5 за сегмента часовници и бижута. Но и мотото на компанията само говори за това - "Винаги в центъра на събитията, винаги близо до своята общност."
Нови колекции, спортни събития, фестивали, промоции... Това са само част от нещата обвързани с фен страницата на фирмата. Всичко това е добра възможност за изграждане на силно комюнити около бранда и повод за нарастващи фенове и диалози с тях.
Нови колекции, спортни събития, фестивали, промоции... Това са само част от нещата обвързани с фен страницата на фирмата. Всичко това е добра възможност за изграждане на силно комюнити около бранда и повод за нарастващи фенове и диалози с тях.
По повод един милионният лайк и за да покаже, че ще продължи да обръща внимание на своите лоялни фенове, компанията е решила да пусне специална лимитирана серия от само 100 часовници и един от тях ще бъде подарен на човек включил се в специалната им игра :).
Скоро марката Ice-Watch ще публикува албум с участието на 50 от най-добрите снимки, публикувани от членове на общността на своята страница във Facebook. Част от тях ще са в категориите: забавни, секси, новаторски, закачливи, ретро и т.н. Още не е късно да се включите в някоя от игрите и да спечелите уникален часовник. Успех :)
Няма коментари:
Публикуване на коментар